Głównym przeznaczeniem wózka do farszu (tzw. cymber) jest ułatwienie transportu wewnętrznego surowców i produktów mięsnych oraz umożliwienie załadunku surowców do maszyn popularnych producentów. Mimo to, produkt ten znajduje u naszych klientów także wiele innych zastosowań np. jako zbiornik do peklowania wyrobów mięsnych. Przedsiębiorstwa, w których konieczny jest transport wewnętrzny mięs oraz jego wyrobów powinny być wyposażone w wysokiej jakości wózek do farszu. Produkt ten znajduje zastosowanie w wielu zakładach, kuchniach oraz sklepach, ułatwiając przewożenie, peklowanie i przechowywanie surowców mięsnych oraz umożliwiając załadunek do maszyn. Cymber, gdyż tak inaczej nazywamy wózek do farszu, bardzo ciężko jest zastąpić, gdyż do przewożenia mięs konieczne jest zastosowanie odpowiedniego naczynia wykonanego z materiałów, które nadają się do kontaktu z żywnością. W CHEMAX TECH oferujemy wózek do farszu w różnych wariantach rozmiarowych. Najmniejszy z nich posiada pojemność o wartości 120 litrów i posłużyć może do transportowania małych ładunków mięsnych. Dzięki jego niewielkim wymiarom (580 x 592 x 608) jest poręczny, łatwy w obsłudze i manewrowaniu nawet na niewielkiej powierzchni. Kolejny pod względem wielkości produkt to cymber o pojemności 200 l, który jest znacznie szerszy oraz głębszy od swojego mniejszego odpowiednika. Największym oferowanym przez nas modelem jest cymber o pojemności 300 l przeznaczony do przewożenia mięs o największej objętości. Każdy nasz cymber odznacza się wykonaniem w pełni ze stali nierdzewnej o gładkiej powierzchni, co zapewnia komfortowe użytkowanie oraz minimalizuje ryzyko wystąpienia korozji. Dodatkowo naczynia te posiadają parę kompatybilnych z podnośnikami maszyn ślizgów oraz cztery solidne koła z przechyłem. Wszystkie narożniki górnego rantu zostały wzmocnione, przez co ciężko jest je uszkodzić. Wózek do farszu o pojemności 200 l jest również tarowany, dzięki czemu odliczanie wagi nie powinno sprawiać żadnego kłopotu. Zapewniamy, że odpowiednio dobrany cymber będzie w stanie odpowiadać na zapotrzebowania nawet najbardziej wymagających zakładów oraz lokalów. Wózek do farszu, czyli cymber bądź stuffing trolley to niezbędny element wyposażenia każdego zakładu zajmującego się przetwórstwem mięsa, ale nie tylko. Jaka jest jego rola? Służy on do wewnętrznego transportu surowców i produktów, a dodatkowo może być wykorzystywany również do peklowania wyrobów mięsnych. W CHEMAX-TECH przedstawiamy szeroką ofertę produktów z kategorii stuffing trolleys, które są zróżnicowane zarówno pod względem pojemności, jak i wymiarów. Postaw na niezawodny cymber od renomowanego producenta już dziś! Znajdujące się w naszym asortymencie stuffing trolleys to wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej o gładkiej powierzchni wózki, których ściany boczne mają grubość 2 mm. Ich dno mające 2 mm jest dodatkowo wzmacniane trzymilimetrową płytą, dlatego łącznie ma grubość aż 5 mm. Gwarantuje to nie tylko pełne bezpieczeństwo przewożonych ładunków, ale zwiększa również możliwą ładowność wózka do farszu. Stuffing trolleys, jakie proponujemy w CHEMAX-TECH, są wyposażone w dwa ślizgi kompatybilne z podnośnikami maszyn wielu producentów oraz cztery koła z przechyłem dla łatwiejszego manewrowania wózkiem. Wybierz wysokiej jakości cymber, który sprawdzi się w każdym zakładzie przetwórstwa żywności, a gwarantujemy, że będziesz zadowolony. Prezentowane przez nas produkty to przeznaczone do wewnętrznego transportu wózki, które doskonale sprawdzą się zarówno podczas rozładunku, jak i załadunku surowców. Co ważne, charakteryzują się one niezwykle wszechstronnym zastosowaniem, ponieważ z powodzeniem mogą zostać wykorzystane także jako zbiornik do peklowania mięsa. Zależy Ci na profesjonalnym wyposażeniu zakładu zajmującego się przetwórstwem żywności? Zapraszamy do zakupów! Wózek do farszu o pojemności 120l, 200l lub 300l, który można zamówić w firmie CHEMAX-TECH, jest powszechnie wykorzystywany w przedsiębiorstwach z szeroko rozumianej branży spożywczej oraz gastronomicznej. Stosuje się go więc zarówno w zakładach przetwórstwa, jak i w punktach usługowych. Z tego względu dopilnowaliśmy, by wszystkie oferowane przez nas cymbry były wykonane w pełnej zgodzie z normą DIN 9797, dotyczącą m.in. wózków transportujących żywność. Jednocześnie przestrzeganie jej reguł sprawia, że nasze transportery są kompatybilne z popularnymi maszynami używanymi w branży spożywczej. Uniwersalność zastosowań, niezawodność oraz zgodność z rygorystycznymi normami jakościowymi sprawia, że każdy dostępny w naszej ofercie cymber — 300l, 200l lub 120l — to perfekcyjny wybór do zróżnicowanych zakładów przemysłowych albo przedsiębiorstw działających w branży gastronomicznej. Wózki do farszu od CHEMAX-TECH cieszą się zatem niesłabnącym zainteresowaniem Klientów na terenie całej Polski, ale również poza granicami naszego kraju. Dostarczyliśmy już wiele cymbrów, które niezawodnie odpowiadają na oczekiwania przedsiębiorców. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty, a następnie do kontaktu! Wszystkie wózki są wykonane ze stali nierdzewnej AISI 304. Najpopularniejsza pojemność wózków do farszu to 200l. Oprócz 200l wózków występują również 120l i 300l. Tak, wózki są produkowane wg normy DIN 9797. Poszycie wózka jest zrobione ze stali o grubości 2 mm. Dno dodatkowo jest wzmocnione stalową płytką o grubości 3 mm. Zatem łączna grubość dna wózka do farszu to 5 mm.Nr artykułu Pojemność [l] Wymiary [mm] 3320100 120 580x592x608 3320200 200 680x690x700 3320300 300 680x690x950 Wózek do farszu
Cymber ze stali nierdzewnej
Najwyższej jakości wózki do farszu w konkurencyjnych cenach
Stuffing trolleys
Czym wyróżniają się wózki do farszu CHEMAX-TECH?
Niezawodne stuffing trolleys od CHEMAX-TECH
Cymber zgodny z normą DIN 9797
Niezawodny wózek do farszu 200l dla przemysłu spożywczego lub gastronomii
FAQ
Z czego jest wykonany wózek do farszu/cymber?
Jaką ma pojemność wózek do farszu/cymber?
Czy wózek do peklowania spełnia normę DIN 9797?
Jaką grubość dna ma wózek do peklowania?
W ofercie znajduje się przede wszystkim asortyment firmy AZP Brno z którą od początku jesteśmy kojarzeni jako główny dystrybutor na rynku polskim.